Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем след ремонт на ДВГ(156 - 2.0). Моля дайте съвет.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем след ремонт на ДВГ(156 - 2.0). Моля дайте съвет.

    Привет на всички алфисти. Не обичам да пускам нови теми, но ми е много болно за Алфичката.И проблема:
    Колата ми гореше масло 1л/1000км и отидох на доктор.Замерихме компресия и на 3-ти беше 6 бара, а на останалите около 10. Ре6ихме да правим пълен ремонт на главата. Нямаше криви и износени клапани, а само напасване, но се оказа че 3-ти е задрал и решихме да го отворим целия. Наистина беше задрало буталото, но съвсем леко(даже тефлона още си беше там) и сменихме само сегменти и биелни лагери. По време на разработката на 600 км долях 1л масло. Сега съм на 1300 км и долях още 600-700мл. За разлика от преди ремонта ауспуха няма мазни сажди, а си е с напълно нормален нагар, компресията на цилиндрите е равна 10,5-11 бара, НО когато вдигна 85 градуса и започва да пуши ужасно(бял дим).Навярно маслото ми отива там, но не ми се вярва трети да гори чак толкова. И защо започва да пуши като вдигне градуси. Благодаря предварително.

  • #2
    По време на разработката си долял 1 л, на 600 км тоест, сега пишеш че си на 1300 и още 600 мл, значи ли това че още не си изхвърлил старото маслро от разработката......между другото знам че антифриза пуши доста по бяло отколкото маслото, ако след като ти загрее и гарнитурата ти изпуска е нещо като вероятност.....макар че в такъв случай ще трябва да го разбереш щото със сигурност ще ти духа в комп. казанче......като седящ на диван в момента толкова може да ти каже почти всеки.......ходи пак при доктора си.....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #3
      Ами да. Все още не съм сменял маслото. Майстора ми каза да го сменя на около 2000км, но немисля че проблема ще се оправи ако го сменя сега, защото колата си пушеше и след ремонта.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Jivo Покажи съобщение
        Ами да. Все още не съм сменял маслото. Майстора ми каза да го сменя на около 2000км
        Стига бе......ся кажи че ти е казал и че не е голям проблем ако я вкарваш в 4-5-6к обм.......
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
          Стига бе......ся кажи че ти е казал и че не е голям проблем ако я вкарваш в 4-5-6к обм.......
          .. при майстора и провери пак главата дали е притегната правилно ...
          sigpicAlfa 155 2.0 16v

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Jivo Покажи съобщение
            Привет на всички алфисти. Не обичам да пускам нови теми, но ми е много болно за Алфичката.И проблема:
            Колата ми гореше масло 1л/1000км и отидох на доктор.Замерихме компресия и на 3-ти беше 6 бара, а на останалите около 10. Ре6ихме да правим пълен ремонт на главата. Нямаше криви и износени клапани, а само напасване, но се оказа че 3-ти е задрал и решихме да го отворим целия. Наистина беше задрало буталото, но съвсем леко(даже тефлона още си беше там) и сменихме само сегменти и биелни лагери. По време на разработката на 600 км долях 1л масло. Сега съм на 1300 км и долях още 600-700мл. За разлика от преди ремонта ауспуха няма мазни сажди, а си е с напълно нормален нагар, компресията на цилиндрите е равна 10,5-11 бара, НО когато вдигна 85 градуса и започва да пуши ужасно(бял дим).Навярно маслото ми отива там, но не ми се вярва трети да гори чак толкова. И защо започва да пуши като вдигне градуси. Благодаря предварително.
            А какво масло си налял за разработката и почистихте ли масления сепаратор.
            Fiat Punto 1.4GT 1996
            Hyundai Tucson 2.0 2007
            Renault Clio 1.5 2019

            Comment


            • #7
              Маслото е Селениа 20к.А главата ако не е притегната правилно не би ли следвало да пуши постоянно, а не като вдигна градуси?А за масления сепаратор не съм сигурен, но мисля че го почистиха.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Jivo Покажи съобщение
                .......
                Колата ми гореше масло 1л/1000км и отидох на доктор.Замерихме компресия и на 3-ти беше 6 бара, а на останалите около 10. Ре6ихме да правим пълен ремонт на главата. Нямаше криви и износени клапани, а само напасване, но се оказа че 3-ти е задрал и решихме да го отворим целия. Наистина беше задрало буталото, но съвсем леко(даже тефлона още си беше там) и сменихме само сегменти и биелни лагери. По време на разработката на 600 км долях 1л масло. Сега съм на 1300 км и долях още 600-700мл. За разлика от преди ремонта ауспуха няма мазни сажди, а си е с напълно нормален нагар, компресията на цилиндрите е равна 10,5-11 бара, НО когато вдигна 85 градуса и започва да пуши ужасно(бял дим).Навярно маслото ми отива там, но не ми се вярва трети да гори чак толкова. И защо започва да пуши като вдигне градуси. Благодаря предварително.
                Първо - защо решихте, че като има разлика в нялягането на цилнидрите, ти е за ремонт главата. Имаше ли клапани, които да се вижда, че не са уплътнявали добре - и от там по-ниско налягане във въпросния цилиндър?
                Второ - Ами ако ти гори толкова колкото си написал - за 1300км 1.6литра масло, ми ти си направо за основен ремонт (шлайф на блока), след като си сменил сегментите и разхода вместо да падне се е вдигнал
                (а дали ключа на сегментите е разположен правилно - да не би всичка да са на една линия).
                (От моя малък опит, преди години при друга марка кола,при разход на масло 1л/1000км, само след като смених сегменти и разхода веднага падна до 0,6л/10000км. без никакви разработки, но това беше докато минах на газ )
                А мерихте ли диаметри на цилиндрите и буталата? Ни ми стана ясно къде ти е задраното - в буталото или в цилиндъра. Ако задраното е в цилиндъра, как очакваш само със смяна на сегменти да се оправят нещата. Ми то при всеки ход на буталото нагоре надолу от там минава масло- сегментите няма как да изстържат маслото от надрасканият цилиндър.
                А мерихте ли равнинност на главата след като казваш, че сте я ремонтирали? Да не би да има някаква кривина. Губи ли антифриз?
                Това са мой размисли по написаното от теб. Не казвам че съм прав, но може да помислиш.
                Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от n_netov Покажи съобщение
                  Първо - защо решихте, че като има разлика в нялягането на цилнидрите, ти е за ремонт главата. Имаше ли клапани, които да се вижда, че не са уплътнявали добре - и от там по-ниско налягане във въпросния цилиндър?
                  Второ - Ами ако ти гори толкова колкото си написал - за 1300км 1.6литра масло, ми ти си направо за основен ремонт (шлайф на блока), след като си сменил сегментите и разхода вместо да падне се е вдигнал
                  (а дали ключа на сегментите е разположен правилно - да не би всичка да са на една линия).
                  (От моя малък опит, преди години при друга марка кола,при разход на масло 1л/1000км, само след като смених сегменти и разхода веднага падна до 0,6л/10000км. без никакви разработки, но това беше докато минах на газ )
                  А мерихте ли диаметри на цилиндрите и буталата? Ни ми стана ясно къде ти е задраното - в буталото или в цилиндъра. Ако задраното е в цилиндъра, как очакваш само със смяна на сегменти да се оправят нещата. Ми то при всеки ход на буталото нагоре надолу от там минава масло- сегментите няма как да изстържат маслото от надрасканият цилиндър.
                  А мерихте ли равнинност на главата след като казваш, че сте я ремонтирали? Да не би да има някаква кривина. Губи ли антифриз?
                  Това са мой размисли по написаното от теб. Не казвам че съм прав, но може да помислиш.
                  Еми колега:
                  Първо-замер на прословутата компресия, после отново замер с уплътнително масло в цилиндрите. И ако с маслото има същото налягане, дали компресията не излиза през клапаните?
                  Второ-износването ми е 0.2мм което е ОК.
                  Неможе да е надрано само буталото- просто няма как да има поражения само на него а цилиндъра да е незасегнат. Но положението не беше кои знае какво по цилиндъра.
                  Главата също мина през шлаиф и то няма как да не е.Антифриз не ми губи, а не вярмам да ми объркат поставянето на сегментите, защото ремонта го правих в сервиза на Алфа. Благодаря за мнението то е ценно за мен, както всяко друго.

                  Comment


                  • #10
                    Шлайфахте ли цилиндрите ,че не разбрах..
                    EXАlfa Romeo 156 1.8ТС 98г.+ кожа МОМО и капли тип ГTA
                    Suzuki GSXF600 99г.
                    Bravo 1.9 8V Multijet

                    Comment


                    • #11
                      Не. Цилиндрите не са шлайфани.А големия ми въпрос е: на какво може да се дължи пушенето при температура над 85 градуса.

                      Comment


                      • #12
                        Гумички на клапаните сменяхте ли? И защо след като сте видели, че е надран цилиндъра не сте го шлайфали?

                        И друго! Майстора ти не може да ти ти каже, ти тука питаш дето никой не ти е виждал мотора.

                        Според мен най-добре се върни при майстора и му кажи какъв е проблема.
                        Last edited by oem; d.m.y г., 14:43.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #13
                          Да. Сменени са. А притам защото някой може да е имал подобен проблем и да сподели опит.

                          Comment


                          • #14
                            При запушен маслен сепаратор и високо картерно налягане също може да гори масло. Но ти казваш, че са чистили сепаратора... Виж все пак ако не си сигурен извади маркуча от капака на клапаните и духни през него и виж от другиа маркуч ще излиза ли свободно въздух.

                            Друго не мога да те посъветвам. Нека специлаистите се изкажат.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #15
                              Благодаря! Ще пробвам въпреки че незнам точно къде се намира. Ще търся маркуч

                              Comment

                              Working...
                              X